Finanční gramotnost
Hned po podzimních prázdninách se děti těšily na projektový den finanční gramotnosti. Ten tentokrát svým obsahem navazoval na úkoly, které žáci plnili již před rokem. Tehdy se poprvé seznámili se svými novými smyšlenými kamarády: s Ivanou, Honzou, Markem, Klárou, Veronikou a Romanem. Děti pracovaly s jejich rodinami ve stejných skupinách jako loni. Nejprve si pro svou rodinu vylosovaly příjmení a pak zjišťovaly základní informace o jejích členech. Potom svou rodinu představily ostatním spolužákům. Následovaly aktivity s mincemi, všem žákům činilo největší potíže rozměňování. Projektový den končil běhací hrou. Žáci postupně odpovídali na 10 otázek souvisejících s penězi. Za každou správnou odpověď získali pro svou skupinu bod. Skupina, která získala nejvyšší počet bodů, se stala vítězem. Ti žáci, kteří pracovali ve skupinách nejlépe, byli odměni pochvalou.