Ohlédnutí za online výukou a vyhodnocení soutěže
Průzkum ve třídě 4.A ukazuje na klady i zápory distanční i rotační výuky. Většina dětí uvedla, že jim chyběli kamarádi ze třídy. Některé děti se potýkaly v průběhu online vyučování s občasnými technickými problémy. Někomu vyhovovala výuka v domácím prostředí, jinému ne. Na on-line hodinách jsme si našli i pozitiva, např. dojíždějící žáci mohli vstávat déle. Velký ohlas mělo i společné sdílení domácích mazlíčků a předmětů, které se hodily do výuky v rámci předmětu Náš svět. Během distanční výuky jsme hráli soutěž, kdy jsme sbírali body za dobrovolné úkoly např. jsme plnili výzvy, které jsme dokumentovali a fotili nebo nám paní učitelka připravovala počítačové únikové hry. Myslíme si, že i přes všechna omezení jsme si v rámci možností distanční výuku užili.
Nejpilnější žáci v plnění dobrovolných soutěžních online úkolů jsou:
1. místo: Bejdák Martin, Kamišová Karolína a Reiská Veronika - 52 bodů
2. místo: Tanai Victoria – 50 bodů
3. místo: Švepešová Klára, Wegenkittl Jiří – 47 bodů
GRATULUJEME!